U minimalismu hè una scola di pensamentu spessu rivisitata è riutilizata, disignu, è filusufìa. I diseggiani è l'imprese di fabricazione anu tornatu è sculpite novi tendenzi cù u minimalismu ogni volta. Tuttavia, hè difficiule di navigà u cuncettu di minimalismu in u mondu di a moda.
Donald Judd - l'artista di New York City in l'anni 1960 - è i so cumpagni artisti eranu una parte di un muvimentu artisticu induve u cuncettu di minimalismu hè natu.. In e so parolle, Judd descrive u so arte cum'è "l'espressione simplice di pensamentu cumplessu,” chì hè vera ancu in u casu di a moda.
Stu blogu vi spiegà un pocu di luce nantu à u cuncettu di minimalismu in moda. Continua a leghje per amparà di più.
U CONCEPTU DI MINIMALISMU
In moda, U minimalismu hà u listessu significatu cum'è l'arti è altri spazii creativi. A moda minimalista cuncentra più nantu à a tela è a forma di vestiti chì a so funzione. I diseggiani seguenu un prucessu cunnisciutu com'è reductivismu, induve u disignu hè ridutta à i so elementi basi. I diseggiani minimalisti ghjucanu cù forme geometriche, linii, e palette monocromatiche.
MINIMALISMU PRECOCE
In i primi anni, U minimalismu significava rifiutà e pratiche artighjanali tradiziunali è optendu per un accostu più naturali à a moda è i disinni. A maiò parte di i diseggiani anu vultatu à tessuti eccentrici cum'è Lycra è poliester, cù siluette fluenti è strati di tessuti. Questa moda ùn era micca spessu vistu prima, in particulare in u mondu uccidintali.
Una donna in una giacca bianca oversize è jeans denim chì portanu un vasu di fiori
U MINIMALISMU IN QUESTA DECENA
In i tempi prisenti, U minimalismu hà rottu assai stereotipi, scappendu l'etichette di genere è sfida à a percepzione convenzionale di a pusitivita di u corpu. Hà trasfurmatu a manera di vede a moda per sempre. U minimalismu hè tuttu di cunfortu, praticità, è facilità, in particulare per e marche di vestiti di e donne.